1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 465312

Sv: Foppa i kjol?
Kalle K: *Garv* Vad ska man säga då. När "Foppa" tar sig fram på isen så ser han ju ut som ett kassaskåp med fötter, stel och klumpig.

Sen så tål han ju ingenting och kan ALDRIG lösa sina konflikter på egen hand (alltid nån pajas som kliver emellan om han blir petad på), han är kanske rädd för att bryta en nagel ;-).


I övrigt så tyckte jag att gårdagens TIFOkupp emot just denne världens "bästa" hockeyspelare (vilket tåls att disskutera efter gårdagen) var hur grym som helst. Som lite oviktig information kan jag ju berätta att jag skrattade mig till söms igår kväll :-D.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...