1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 465373

Sv: Foppa i kjol?
Frella: Tubbin kan återgå till att läsa upp nyheterna i radion och vad de ska göra med Ove Öst vete fan men karln är inte bra alltså.

Ingen sportjournalist i grunden, t.o.m. jag vore tamefan ett värdigare att ha anställd på redaktionen.

5+20 minuter Game Penalty Conduct (Tubbin & Öst).

Det ST håller på med nu liknar ankskit och de gör parodi på hockeyn precis som TV4 gör en gång gjorde med travet när de plockade in Benny Haag, Sven Melander och Challe Berglund i en studio tillsammans.

Vedervärdigt och vidrigt!

Fredrik Lindahl - allt är förlåtet kom tillbaks!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...