1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 465415

Sv: Foppa i kjol?
Kalle K: Wennerholm är ett pucko, varför bli upprörd av det han skriver. Självklart så kan man försöka psyka sina motståndare, speciellt om man vet att det är uppenbar ironi och glimt i ögat. Foppa i högklackat och kjol är ju inte värre än våran "Håkan Åhlund - Visa pattarna!" för något år sedan. Å andra sidan så låg det ju verklighetsföakring i de slagorden så det lär ju ha tagit mer i psyket än era nidbilder. Apropå nidbilder: Har ni slutat att flagga med Leninflaggan?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...