1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 465424

Sv: Foppa i kjol?
Smokey: Bra skrivet föresten. Huruvida Modo står och faller med Forsberg det låter jag dock vara osagt men att herr Wennerholm ens tar upp det där i sin matchrapport, insändare eller vad man nu ska kalla det, är fullständigt patetisk. Har karln köpt andelar i nya arenan? Är han orolig att foppa ska psykas till den grad att han vägrar ställa upp i landslaget av ren tjurighet? Wennerholm's lysande analyser (som består av att alltid konstatera det uppenbara) är ganska kul att lyssna på i aftonbladets web-tv. I DUELLEN III så inte bara sänker Anrell sitt eget skepp utan han gjuter också fast det på 100 meters djup. Roligt att lyssna på.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...