1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 465430

Sv: Foppa i kjol?
mattias - 74:
Nä det gör jag inte heller ..upprörs alltså...men Smockey menade att sånt sysslades det inte med i Timrå minsann.

Intressanta kommentarer från Forsberg:
*– Men det är inget att säga om, jag sökte den dubbelutvisningen, säger Foppa som menade att det var bättre att Modo fick chansen i spel fem mot fyra istället för sex mot fem.
Men det bästa hade väl varit om du varit kvar på isen?
– Näe, jag var helt slut. Jag hade haft ett en och en halvminuts byte och var grymt slut, så att jag åkte ut spelar ingen roll.

*– Nja, mina utvisningar var väl inte så mycket att säga om även om den där crosscheckingen jag åkte för var lite mesig, säger Foppa

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...