1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 465434

Sv: Foppa i kjol?
actionleif|Smokey: Jag satt i en "modo-soffa" och såg matchen. Först höll jag på att gå i taket av glädje när han lägger ner foppa som ingenting. Sen lyckas Styf med att peta dit den hårdaste delen av hela handsken rakt i ögat på karln också :) Inte för att jag hade varit lyckligare med att se foppa med ögonlapp men det var sannerligen en skön avslutning på matchen.
Var det föresten så att när speakern skulle redogöra för foppas assist så blev det medvetet något i stil med: "Mål av nr * Weinhandl, assist av numero 21...........forsberg"?
Det lät iaf roligt :)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...