1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 465510

Sv: Foppa i kjol?
Att bara få sitta och studera live den bästa spelaren vi sett med svenskt pass och snurra upp våra egna spelare till löje vissa stunder var rätt skönt o se faktiskt...när vi nu vann.

Att han hade en medelmåttig kväll på plan gör hans storhet än större men gosse vilken blick för spelet och skapa ytor för sina medspelare när alla tittar blint på den store 21an.... fantastiskt och se live..

När han hade lust och trampa till fick han våra spelare att se ut att stå med dykarskor på fötterna bäva månde slutspel och möta MoDo säger jag bara.

Men vi har bra spelare vi också men ingen Foppa bara en nästan Foppa(Z). Tänkte bara gloriefiera han lite för det är lite låg nivå på han sätt att vara bara på plan och sidan om den här även om det är ironi eller vad ni vill kalla det.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...