1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 465638

Sv: Foppa i kjol?
[f]Den uppmärksamme som läser[/f] Aftonbladet regelbundet kan inte ha missat det mediahype som råder runt MODO Hockey i allmänhet och Peter Forsberg i synnerhet sedan NHL-lockouten bröt ut.

Tidningar runt om i landet säljer lösnummer på stjärnornas återkomst.

[f]Är det inte Salo och Forsberg[/f] med följeslagare, Modin och Zetterberg eller Samuel Påhlsson och Sami Salo så är det Jokinen och Tärnström, Turco och Czerkawski. Aftonbladet rapporterar från arenor runt om i landet där stjärnorna spelar. Ibland känns det som prestationerna på isen underordnas personkulten.

Apropå högklackat, de som skall ha en känga är Aftonbladet.

Snacka om att sko sig på andra!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...