1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 467475

Ang Bobcats
Problemet i år är ju de konstiga reglerna med transferfönster som ställer till det. I annat fall hade Danielsson, Sundin, Hansson,Koskinen kunnat lånas ut.
Sen att ekonomin är trasslig,ja det beror på att vi är ett alldeles för lite område publikt och sponsormässigt ser vi sen till hela länet så blir det ännu svårare.

Spela en uppvisningsmatch för att dra in pengar det ger inga större vinster heller. Att inte ta en plats i superallsvenskan höjer ju inte inkomsterna precis

Nej skrota regeln om transferfönster som den är i dag så tjänar båda lagen på det.

Sen kan dom kalla oss stollar om dom vill fortsätta att måla upp en hatbild mellan föreningarna som om det skulle hjälpa...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...