mullen99: Tack för svaret, det låter jätte bra. Längtar tills dagen då Kimmo och Koskinen är tillbaka. Jag har saknat dem. Även Rajamäki hoppas han hinner spela någon match denna säsong för han kontrakt går ut i vår.
Nu tänker jag sluta yra om Kipper och Berg som jag gjort tidigare, märker att det bara gör mig mer nervös. Usch.
Jag får vänta och se besked kommer så småningom.
Tack en engång för det svret om Kimmo mullen99, var snällt att du berättade.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu tänker jag sluta yra om Kipper och Berg som jag gjort tidigare, märker att det bara gör mig mer nervös. Usch.
Jag får vänta och se besked kommer så småningom.
Tack en engång för det svret om Kimmo mullen99, var snällt att du berättade.