Det har varit tufft i alla matcher mot det rutinerade elitserielaget från Jönköping. Ska vi lyckas trycka ner dom och plocka 3 poäng i kväll så måste vi verkligen ligga i. Men används samma spel som mot Luleå i Torsdags så kan det ju inte vara helt omöjligt i alla fall. Jag tror att vi fixar detta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mot HV71.
Det har varit tufft i alla matcher mot det rutinerade elitserielaget från Jönköping. Ska vi lyckas trycka ner dom och plocka 3 poäng i kväll så måste vi verkligen ligga i.
Men används samma spel som mot Luleå i Torsdags så kan det ju inte vara helt omöjligt i alla fall. Jag tror att vi fixar detta.
TIK LEVER!!!!