friskan: Jag väntar på Habbas Corner och och en filmrescension av Robban Carlsson.
Det övriga materialet har jag mejlat upp till Härnösand som min förhoppning är att jag skall få alltting klart denna vecka och att tryckningen skall kunna påbörjas nästa vecka!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det övriga materialet har jag mejlat upp till Härnösand som min förhoppning är att jag skall få alltting klart denna vecka och att tryckningen skall kunna påbörjas nästa vecka!