ernie eagle: En fråga : Varför använder ni er inte utav dom lokala företagen? Jag tänker närmast på Berra Littmars firma som tryckte tidningarna förr om åren.
Inge ont om Härnösandsföretagen, men borde man inte gynna dom lokala förmågorna om man kan?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En fråga :
Varför använder ni er inte utav dom lokala företagen? Jag tänker närmast på Berra Littmars firma som tryckte tidningarna förr om åren.
Inge ont om Härnösandsföretagen, men borde man inte gynna dom lokala förmågorna om man kan?