Metal Guru: Härligt att Mora lyckas röra om i etablissemanget tycker jag...alla trodde ni skulle bli toksist, säkert flera i de egna leden också! Kul därför när chansen finns att ställa till med en sjuhelsikes Daladans även om den bara kanske varar en säsong.... Jag tror iofs bara att det gynnar Mora inför nästa säsong ju bättre resultat ni gör i år så länge ni inte kör ekonomin alldeles i botten. Men sånt har ni väl kompetent folk till som ser till att undvika detta...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror iofs bara att det gynnar Mora inför nästa säsong ju bättre resultat ni gör i år så länge ni inte kör ekonomin alldeles i botten. Men sånt har ni väl kompetent folk till som ser till att undvika detta...