AD: Ingen vet vilket lag Mora skulle haft om det inte blivit lockout. Utan NHL-spelare kan man vara ganska säker på att Simons hade hittat andra bra spelare. Samma sak gäller givetvis om lockouten skulle blåsas av.
Bergqvist, Pavlikovsky, Kauppinen, Skrbek, Leinonen och Mikkola finns fortfarande kvar i laget. Så vi kommer inte gå tillbaka till det allsvenska lag vi hade.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ingen vet vilket lag Mora skulle haft om det inte blivit lockout. Utan NHL-spelare kan man vara ganska säker på att Simons hade hittat andra bra spelare. Samma sak gäller givetvis om lockouten skulle blåsas av.
Bergqvist, Pavlikovsky, Kauppinen, Skrbek, Leinonen och Mikkola finns fortfarande kvar i laget. Så vi kommer inte gå tillbaka till det allsvenska lag vi hade.