1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 472306

Sv: Nubben dissar Mora
Tellus: Nu under säsongen lär han inte försvinna men tyvärr tror jag inte på en fortsättning i Timrå för Kenta efter denna säsong.
Jag hoppas verkligen att det ska lösa sig och att våran succé-tränare stannar.
Om man dock skulle prata lite längre än att vi bara vill ha kvar honom så tror jag det tyvärr är en av de bästa säsongerna att byta tränare. För den enda som jag ser som en naturlig efterträdare till Peo och sedemera Kenta är HV's nuvarande tränare Per Mårts. Hans kontrakt går ut efter denna säsong och är väl i samma situation som Kenta. Dvs kan förlänga men behöver inte nödvändigtvis göra det.

Sen finns det säkert fler bra tränare men jag vill iaf se Mårts efter Kenta. Antingen nästa år eller efter en eventuell förlängning av kentas kontraktstid.

TIK för alltid!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer