1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 475579

Sv: TIK - snyggaste tröjan?
falo: Håller helt klart med dig. Skalar man bort all reklam på ES-lagens tröjor så ser man vilken som är överlägset snyggast. Timrå tröjan står i en klass för sig. Samma omröstning hade tidigare gjorts i NHL och där var Detroit:s tröja snyggast. Alltså den helröda med enbart vingen på bröstet.
På Tik:s tröja enbart namnet Timrå på bröstet.
Den retrotröja som Frölunda använt vid enstaka tillfälle är också snygg att se. Förmodar att även Modo-tröjan skulle vara snygg

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...