1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 47711

Sv: Ny back!
Tror inte Walle är nån lösning på backproblemen men nåt måste göras innan det är för sent, Tror nog Tjobba eller nån annan från Allsvenskan kan vara en lösning men det finns nog inte många som är lediga nu så här sent på säsongen, men den som lever får se.
Cdspelarn går så här på söndagskvällen dom med Sven E Jan E och Olle Pistgänget som har Timrå anknytning Jähkel kommer från
Timrå. Hans mor gick bort för nån vecka sen. Men nu glömmer vi det och satsar allt på Timrå, tror hemmamatcherna måste vinnas men det kanske inte räcker ändå men självförtroendet har kommit allafall på hemmaplan så det finns hopp nu när det börja dra ihop sig för TIK, Tre Kronor och Magda som kommer hem nu för uppladdning för OS.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...