Oraklet fr Alnö: Varsågod. Jag överlåter jobbet åt er. Att göra en björnfäll av Fläskberg alltså. Så länge han var skadad var vi ett topplag, och sedan han kom tillbaka har vi dalat i tabellen i en skrämmande hastighet. Hoppas hans skada blir långvarig så vi klättrar dit vi hör hemma. Ni får honom, om ni vill ha honom. Spelare som känner sig större än laget är sällan lyckade i ett lag om inte samtliga övriga spelare också anser sig vara större än laget. Även om en sådan spelare kan göra många poäng så får han ofta många andra spelare att sänka sig eftersom han tar för stor plats.
I övrigt är det du skriver pajasaktigt. Jag hoppas ni har värvat er till ruinens brant.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I övrigt är det du skriver pajasaktigt. Jag hoppas ni har värvat er till ruinens brant.