geggelundin: Hehe, ni är ju verkligen roliga. Jag längtar efter att se mer objektiva rapporter - då jag vet att fler Ogläfsare än Lulingar såg matchen - så jag kan bedöma om detta är en helt normal Gläfsersreaktion efter en match mot en av storebrorsorna eller en överreaktion i klass med de man ofta kan läsa på erat plank efter ett Norrlandsderby - eller något någorlunda sansat. Tror rätt lite på det sistnämnda, faktiskt.
Skåda ES-lirarna i käften. Hur många har alla originaltänder kvar?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skåda ES-lirarna i käften. Hur många har alla originaltänder kvar?