Kickan: Du är patetisk! "Ogläfsare och Lulingar"... Finns ingen verbal kosmetika som kan sminka över ett solklart faktum ikväll: Luleå spelar brutal grishockey! Tuffa tag, OK, men att medvetet gå in för att skada motspelare är fegt, äckligt och till stor skada för sporten. Sen kan du leka med ord bäst fan du vill, istället för att skämmas, vilket du bnorde göra om du såg matchen!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Ogläfsare och Lulingar"...
Finns ingen verbal kosmetika som kan sminka över ett solklart faktum ikväll:
Luleå spelar brutal grishockey! Tuffa tag, OK, men att medvetet gå in för att skada motspelare är fegt, äckligt och till stor skada för sporten.
Sen kan du leka med ord bäst fan du vill, istället för att skämmas, vilket du bnorde göra om du såg matchen!