Kickan: Jag försvarar inte Sjöken eller tycker att situationen var löjlig. Solkart matchstraff och solkart att han skulle bli avstängd några matcher men 9 matcher var i det löjligaste laget. Det tycker förmodligen Bulan själv också.
Det den übersnälle och rutinerade Ågi gjorde var inte mindre fult än de tilltaget.
Dina inlägg blir mer och mer patetiska för övrigt. Du som brukar vara så skön stundtals. Du börjar gå från att vara en skön fanatiker till sitt eget lag till någon slags diskussionsinvalid som varken kan ta till sig fakta eller argument utan bara skriver om samma sak om och om igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det den übersnälle och rutinerade Ågi gjorde var inte mindre fult än de tilltaget.
Dina inlägg blir mer och mer patetiska för övrigt. Du som brukar vara så skön stundtals. Du börjar gå från att vara en skön fanatiker till sitt eget lag till någon slags diskussionsinvalid som varken kan ta till sig fakta eller argument utan bara skriver om samma sak om och om igen.