tjobba: japp precis...lappjävlarna njuter av att se "slagskämparna" i lule slackta spelare... sånt är livet, men börja bli van som modit =/ ja har aldrig sett luleå spela hockey o den dag ja ser de kmr ja nog bli chockad.. den som lär lapparna spela hockey borde få bragdguldet lr nåt sådant haha :D
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
japp precis...lappjävlarna njuter av att se "slagskämparna" i lule slackta spelare... sånt är livet, men börja bli van som modit =/ ja har aldrig sett luleå spela hockey o den dag ja ser de kmr ja nog bli chockad..
den som lär lapparna spela hockey borde få bragdguldet lr nåt sådant haha :D