geggelundin: Ok, bosatt i Sundsvall? Det kan vara Peter om hon bor vid Stora Torget. En ok kille som dock skjutsade mig och en Ångespelare i fyllan till en efterfest efter Oscars, och hade jag vetat att han inte var nykter skulle jag aldrig ha åkt med.
Jag har fortfarande svårt att svläja att Ågi skulle ha agerat medvetet fult. Han är en av de fairplayigaste jag vet och skadade han någon kan jag garantera att han var förtvivlad efteråt. Hade det varit Bulan som blivit lite arg och spearade någon hade jag förstått det, men inte att Ågi skulle skada någon medvetet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har fortfarande svårt att svläja att Ågi skulle ha agerat medvetet fult. Han är en av de fairplayigaste jag vet och skadade han någon kan jag garantera att han var förtvivlad efteråt. Hade det varit Bulan som blivit lite arg och spearade någon hade jag förstått det, men inte att Ågi skulle skada någon medvetet.