Freddan: Förr hette det att Björklöven hade gett grishockeyn ett ansikte. Men varför i helvete skall ni axsla manteln när dom har åkt ner ? Hade domaren dömt som i höstas så hade era 114 utvisningsminuter varit en fis i rymden. Men bara 114 minuter säger en hel del ändå. Med tanke på att en match varar i 60 minuter
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men varför i helvete skall ni axsla manteln när dom har åkt ner ?
Hade domaren dömt som i höstas så hade era 114 utvisningsminuter varit en fis i rymden.
Men bara 114 minuter säger en hel del ändå.
Med tanke på att en match varar i 60 minuter