Freddan: Jag snackar inte snack! Jag snackar fysiska påhopp som slutar på sjukhus och hos tandläkare. Du var inte där, det var jag! Men det intressanta är Luleås moral: Hur långt kan man utnyttja en blind domare? Var går gränsen? Rullstol, bara man vinner matchen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag snackar fysiska påhopp som slutar på sjukhus och hos tandläkare.
Du var inte där, det var jag!
Men det intressanta är Luleås moral:
Hur långt kan man utnyttja en blind domare?
Var går gränsen?
Rullstol, bara man vinner matchen?
Min hockey ser inte ut på det viset!