1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 478365

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
orion: Ursäkta, men den fucking domaren var väl rätt mycket hemmadomare idag ändå, att döma av de mer objektiva rapporterna jag fått (alltså rapporter från folk som vare sig håller på Älsklingrna eller Gläfsers). Två av rapportörerna är Leksingar och en tredje Djurgårdare och borde således vara någotlunda objektiva i det här sammanhanget. Ingen av dem ansåg för övrig att ågi medvetet gick in för att skada Gunno, och ändå sa jag till dem att "Säg nu inte något för att jag ska bli glad, utan säg som det är".

Med andra ord kan man, som så måmga gånger tidigare, ignorera det ni segt om hur Hemskt Mycket Hemskt Luleå (eller valfritt annat motståndarlag) är.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer