1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 478379

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Kickan: Nu behöver en korv på din äkta matta!

Du upprepar dej!
Jag upprepar mej:
"Du upprepar dej"

Det kallas för Retorik: Om motståndaren talar om det lilla, tala om det stora.
Om motståndaren talar om det stora, tala om det lilla...


och det är just vad du gör!

Du snackar om Gunnos förlorade tänder, jag snackar om ett lag utan moral.
Du snackar om en sekund där en klubba hamnade i käften på Niklas Nordgren, och om vilket misstag det var...
Jag snackar om sextio minuter med Luleå på isen, ett lag som i brist på hockeyidé och spelskicklighet försöker förstöra spelets tanke- att äka fortare än motståndaren, att ha bättre taktik och med strategi ta sej igenom försvaret och göra mål.

"Älsklingarna", har du såna vänner behöver du inga fiender!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer