r8n: Fast jag såg inget lag, jag såg ett gäng idioter som försökte sänka sina motståndare. Det kan man göra genom att spela bättre, sånt gillar jag! Men dom som spelar dåligt piano och väljer att, istället för att träna, köra motorsågen över duktiga pianisters händer, dom har mitt förakt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
sina motståndare.
Det kan man göra genom att spela bättre, sånt gillar jag!
Men dom som spelar dåligt piano och väljer att, istället för att träna, köra motorsågen över duktiga pianisters händer, dom har mitt förakt!