Freddan: Luleå har satt en standard för skitspel! Dom bräcker Grislöven med råge, dom bräcker Malmö, fast Malmö är mer ryggsäck än gris! Luleå ska jag aldrig glömma! Hoppas alla andra gör det!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dom bräcker Grislöven med råge, dom bräcker Malmö, fast Malmö är mer ryggsäck än gris!
Luleå ska jag aldrig glömma!
Hoppas alla andra gör det!
Skellefteå låter väl betydligt bättre, eller?