Freddan: 2 minutare får man för förstörande spel. Eller hur ? Som du själv säger , hakningar för man inte hinner med. Holding osv. Klart spelförstörande.
Men det är ju bara en 2 minutare. 236 gånger Hakningar/Holding och annat som renderar i 2 minuters utvisningar
Vi har ju bara skrapat ihop 197 sådana, så vi är väll inte Guds bästa barn heller.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Eller hur ? Som du själv säger , hakningar för man inte hinner med.
Holding osv. Klart spelförstörande.
Men det är ju bara en 2 minutare.
236 gånger Hakningar/Holding och annat som renderar i 2 minuters utvisningar
Vi har ju bara skrapat ihop 197 sådana, så vi är väll inte Guds bästa barn heller.