Poffa: huvudlöst spy galla? VAD i mitt resonemang är huvudlöst? Omständigheterna kring situationerna är annorlunda (Du har ju inte ens sett Åkerströms grej!) Därmed är det knappast relevant att hänvisa till Timråsupportrarnas reaktion i DET FALLET. Brukar du jämföra äpple och päron? Förresten, angående Enström så borde vi väl "nyansera" den debatten också (det är ju bara du som yttrat dig). Vi kanske ska höra med nån från Luleå som har koll
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förresten, angående Enström så borde vi väl "nyansera" den debatten också (det är ju bara du som yttrat dig). Vi kanske ska höra med nån från Luleå som har koll