Poffa: Tyvärr Poffa, men jag tror att detta är nyanserat.... För det jag såg igår var det verdervärdigaste jag har sett på en ishockey match under en väldigt, väldigt lång tid.
Som tidigare debattör redan har sagt; Hade Åkerblom incidenten varit den enda så hade folk varit lite irriterade. Men eftersom grinigheterna från Luleås sida började redan i slutet av första perioden och bara eskalerade i andra, så blir folk (inkl mig själv) fly förbannad. För LHF försökte inte spela hockey!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För det jag såg igår var det verdervärdigaste jag har sett på en ishockey match under en väldigt, väldigt lång tid.
Som tidigare debattör redan har sagt; Hade Åkerblom incidenten varit den enda så hade folk varit lite irriterade. Men eftersom grinigheterna från Luleås sida började redan i slutet av första perioden och bara eskalerade i andra, så blir folk (inkl mig själv) fly förbannad.
För LHF försökte inte spela hockey!