1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 478659

Sv: Fridlysta Foppa
LennartA:
Ja herregud vilken analys....och den grundar du på ALLA matcher du sett med MoDo..... eller på de FÅ som du troligen sett...... oavsett.... det är nog få som får så mycket stryk som Forsberg....(förutom Nordgren för tillfället)
Nekar inte till att han ger en del också....men särbehandling....nä sluta gnälla i förväg nu.
Hoppas han fortsätter smälla på .....även på era, efter gårdagens blåslagna grabbar. Hoppas också på en bra match med hockey istället för fribrottning.
Ni får gärna peta ner LHC, men helst inte redan imorrn på vår bekostnad.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...