1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 478686

Sv: Fridlysta Foppa
Maggan:
Han är inte gulligull..han är härligt elak (tycker vi).....och innebandy är INGEN sport... :-))
Gulligullet kommer nog mest från media som vill rida på hockey-vågen ....o det är ju inte grabbens fel.......hans kommentarer är oftast i stil med : tufft o smällar...nja det är sånt man får ta.
Appropå s.k. särbehandling så såg jag att HV tyckte Jämtin var förföljd av domarna.... jo tjena.....man kanske skulle angripa det "problemet" på annat sätt :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...