Gott Nytt År alla Tikare! Vilken härlig match det var igår, va? Underbart! En makalös upphämtning och en poäng! Vi gick också upp på andra platsen i tabellen! Vi ses på söndag i sydkraft arena följd utav hemmamatch mot Djurgården på tisdag. Hoppas det blri festligt med mycket folk!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vilken härlig match det var igår, va? Underbart!
En makalös upphämtning och en poäng!
Vi gick också upp på andra platsen i tabellen!
Vi ses på söndag i sydkraft arena följd utav hemmamatch mot Djurgården på tisdag. Hoppas det blri festligt med mycket folk!