Intro Timrå under slutspelet. När Färjestad gjorde entré spelades Sven-Ingvars "Te dans me Karlstatösera". Genialt enkelt och tarvligt. Att ingen tänkt på det förr. Men töserna vann dock med Jönsson i spetsen. Så kan det gå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå under slutspelet. När Färjestad gjorde entré spelades Sven-Ingvars "Te dans me Karlstatösera". Genialt enkelt och tarvligt. Att ingen tänkt på det förr.
Men töserna vann dock med Jönsson
i spetsen. Så kan det gå.