Reconn: han släppte trots allt en del riktigt billiga returer, som kunde ha blivit mycket farliga, man kan säga att han hade turen med sig mot Modo att han inte släppte in fler mål, men han spelade upp sig undan för undan, och gjorde också en hel del fina räddningar.
Vad kan man kräva av en oprövad målvakt direkt från allsvenskan.. helt klart en godkänd debut och en 2a tycker jag var helt rätt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vad kan man kräva av en oprövad målvakt direkt från allsvenskan.. helt klart en godkänd debut och en 2a tycker jag var helt rätt!