MoDo-PATTE: Haha, jag har inte klagat iallafall. Men Mikka är ju klassad som en bättre målvakt, och timrå hade lika väl kunnat vinna. Synd det där med för många spelare på isen i slutet bara.
Och textningen om Modosupportrarna stämmer. Är ju vansinnigt roligt i Gavlerinken när Brynäs och Modoklacken ska försöka hitta på ramsor. Det slutar alltid som vanligt =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och textningen om Modosupportrarna stämmer. Är ju vansinnigt roligt i Gavlerinken när Brynäs och Modoklacken ska försöka hitta på ramsor. Det slutar alltid som vanligt =)