pyrre: snarare smällt övertids och 2 poängsförlusten. Säger många att Salo är en sopa? för mig är Salo en Salo. Det står för mycket. Karln var ju dock rätt bra i torsdags tyvärr. Vi får se vad som händer, kanske har Modo insätt att det är dags att vakna nu?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Säger många att Salo är en sopa? för mig är Salo en Salo. Det står för mycket. Karln var ju dock rätt bra i torsdags tyvärr. Vi får se vad som händer, kanske har Modo insätt att det är dags att vakna nu?