Dawidovski: Mörka??? Manderville hade ju varit borta sedan före uppehållet, men han var spelklar det stog även på timraik.nu. Styf var borta likaså Svedberg och Koskinen. "Mange" Nilsson skulle testa på värmningen och det gick ju tudligen bra eftersom han var med. Vari ligger mörkningen???
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
men han var spelklar det stog även på timraik.nu. Styf var borta likaså Svedberg och Koskinen. "Mange" Nilsson skulle testa på värmningen och det gick ju tudligen bra eftersom han var med. Vari ligger mörkningen???