Messiah: Jag måste väl vara en av dom utan humor dårå, för jag ser inte det komiska i det här inlägget. Men det är ju klart, jag är ju en fuling och har väl en knepig humor.
Fö så tycker jag att ( ) skulle vara före inlägget.Inte så lätt att få det oläst. Men man kanske ska läsa dina inlägg från slutet?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag måste väl vara en av dom utan humor dårå, för jag ser inte det komiska i det här inlägget.
Men det är ju klart, jag är ju en fuling och har väl en knepig humor.
Fö så tycker jag att ( ) skulle vara före inlägget.Inte så lätt att få det oläst.
Men man kanske ska läsa dina inlägg från slutet?