RENIS: Vad finns det att läsa i Sportbladet? Är det rubriken "Överfallet-2" som du tycker stämmer? Det är väl bara de mest enögda hemmasupportrarna som kan tycka att det var ett överfall. Förutom kvällstidningarna förstås. De kvällstidningar ni ju annars idiotförklarar, men inte nu då det är en av era egna killar som blir utsatt för en i erat tycke lite omild behandling. Bara för att Ekman gjort idiotgrejor tidigare, som han självklart skall ha kritik för och även har fått, så måste man ju i dessa lägen titta specifikt på varje fall isolerat från övriga. Hade Sjöberg haft tillgång till videoupptagningen innan han blåste, är jag övertygad om att det max hade blivit en 2:a. Det är iaf en objektiv Brynäsares åsikt....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är det rubriken "Överfallet-2" som du tycker stämmer?
Det är väl bara de mest enögda hemmasupportrarna som kan tycka att det var ett överfall. Förutom kvällstidningarna förstås. De kvällstidningar ni ju annars idiotförklarar, men inte nu då det är en av era egna killar som blir utsatt för en i erat tycke lite omild behandling.
Bara för att Ekman gjort idiotgrejor tidigare, som han självklart skall ha kritik för och även har fått, så måste man ju i dessa lägen titta specifikt på varje fall isolerat från övriga.
Hade Sjöberg haft tillgång till videoupptagningen innan han blåste, är jag övertygad om att det max hade blivit en 2:a.
Det är iaf en objektiv Brynäsares åsikt....