Men vad är det jag ser! Det är alltså Ekman som fått utmärkelsen Omgångens Avstängning i Tiks gästbok! Förra omgången var det ju Åkerström. Nästa omgång möter man ju HV borta. Får man gissa på... Jämtin!?
För övrigt tycker också jag att det var en 50/50 situation som inte borde givit en tvåa ens.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För övrigt tycker också jag att det var en 50/50 situation som inte borde givit en tvåa ens.