Selina: Klaga inte så mycket på oss. Klaga hellre på den mängd nedanför trumman som aldrig rör en min på matcherna, för att ta ett exempel. Bli hellre grinig mot alla andra som står tyst än mot oss.
Knylan: Överdriv inte. Jag är inte riktigt 25 än.
Ernie Eagle: Hahaha! Du är en skön snubbe, alla kategorier. Men det visste du iofs redan om :)
Ps. Skägget längst upp fixar det här han till slut. Ds.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Knylan: Överdriv inte. Jag är inte riktigt 25 än.
Ernie Eagle: Hahaha! Du är en skön snubbe, alla kategorier. Men det visste du iofs redan om :)
Ps. Skägget längst upp fixar det här han till slut. Ds.