Knylan: Jo, den vart ju rätt lyckad så att säga, har en hygglig till Mif på lördag oxå =).
Har ni frågor angående fler introlåtar till spelare så går det numera att finna de flesta svaren på min profil. Har även tryckt in lite mer "låtinfo" som det ofta frågas om. Under min profil finns det även en fin länk till ett röjargäng som håller igång en känd svensk musikskalds legendariska musik. ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har ni frågor angående fler introlåtar till spelare så går det numera att finna de flesta svaren på min profil. Har även tryckt in lite mer "låtinfo" som det ofta frågas om. Under min profil finns det även en fin länk till ett röjargäng som håller igång en känd svensk musikskalds legendariska musik. ;)
Skål mina vännerrrr!