RocknRolf2: Jag försvarar inte Kåberg, tacklingen som kåberg delade ut var väldigt farlig med 1 meter från sargen! Hoppas inte att det blir en massa avstängningar nu bara. Berglund klarade ju sig turligt nog undan med ett litet jack mellan ögonen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas inte att det blir en massa avstängningar nu bara.
Berglund klarade ju sig turligt nog undan med ett litet jack mellan ögonen.