1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 491740

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2005-01-20
Det kan tyckas vara lite hybrisvarning att komma med negativa synpunkter när vi ligger på 3:e plats i en mycket tuff serie, men what the heck här är 2 saker som jag upplever vara sämre i år en föregående 2 åren:
- Vi är inte lika drypsäkra att förvalta en 1 eller 2-målsledning. Det var vi ju kusligt säkra på under stora delar av de 2 senaste säsogerna.
- Disciplinen verkar inte vara lika hög i år. Onödiga utvisnigar + gå bort sig å släppa till frilägen känns mer förekommande.
Får man mothugg på dessa påståenden?

Som ni ser kan man alltid hitta lite negativa saker bara man anstränger sig ~ ~
\--/

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer