sargad: Neh jag tycker det låter ganska lika som jag har funderat...
Lite dålig inställning vill jag dock lägga till på din lista. Sista perioden mot SSK (bland annat) kan inte ses på något annat sätt än dålig inställning.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lite dålig inställning vill jag dock lägga till på din lista. Sista perioden mot SSK (bland annat) kan inte ses på något annat sätt än dålig inställning.