Satan i helvete att Kiprusoff ska släppa in så billiga mål i match efter match. Tycker att Modin får ta på sig 3:a målet när han tappar pucken i anfallszon och FBK får en snabb kontring. Är det bara jag som tycker att Kiprusoff är överreklamerad. Jag vill se Kapanen i mål i slutspelet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är det bara jag som tycker att Kiprusoff är överreklamerad.
Jag vill se Kapanen i mål i slutspelet.